2022. április 12., 22:39
Felhívjuk az Olvasó figyelmét, hogy ez a cikk több, mint 2 éve jelent meg, ezért elavult információkat tartalmazhat.

A Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár  pályázatot hirdet általános igazgatóhelyettes munkakör betöltésére, teljes munkaidős munkaviszonyban, rugalmas munkarend mellett. A pályázatokat 2022. április 22-ig lehet benyújtani.

A jogviszony időtartama határozatlan idejű munkaviszony, határozott idejű vezetői kinevezéssel. Az igazgatóhelyettesi munkakör betöltése 2022. június 1. napjától 2027. május 31. napjáig, 5 év határozott időre szól, új jogviszony létesítése esetén három hónap próbaidő kikötése mellett.

A munkavégzés helye: Hamvas Béla Pest Megyei Könyvtár (2000 Szentendre, Pátriárka u. 7.)

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • gondoskodik az intézmény általános munkájához kapcsolódó feladatellátás zavartalan működéséről
  • részt vesz a szakmai koncepciók, fejlesztési stratégiák kidolgozásában
  • rész vesz az éves beszámoló, munkaterv előkészítésében és megírásában
  • gondoskodik a szakmai szabályzatok, útmutatók előkészítéséről, folyamatos aktualizálásáról
  • képviseli az intézményt a szakmai szervezetek előtt
  • szervezi a könyvtár statisztikai adatszolgáltatásának teljesítését
  • részt vesz az intézmény pályázatainak előkészítésében, megírásában, a sikeres pályázatok megvalósításában, és a hozzájuk tartozó szakmai és pénzügyi beszámolók elkészítésében
  •  javaslatot tesz szakmai programok tematikájára, a dolgozók kötelező szakmai továbbképzésének irányára

Pályázati feltételek:

  • szakirányú felsőfokú végzettség és szakképzettség
  • KER (Közös Európai Keretrendszer) szerinti B2 szintet elérő aktív angol nyelvismeret
  • végzettségének és szakképzettségének vagy az intézmény alaptevékenységének megfelelő legalább ötéves szakmai gyakorlat
  • államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés igazolt elvégzése (ennek hiányában a pályázó a vezetői munkakör betöltését követő két éven belül köteles a képzést elvégezni, és az igazoló okiratot bemutatni a munkáltatói jogkör gyakorlójának.) Mentesül a képzés elvégzésének kötelezettsége alól, aki jogász vagy közgazdász szakképzettséggel rendelkezik, vagy a képzést az intézményvezetői munkakör betöltését megelőzően elvégezte, és ezt okirattal igazolja
  • egészségügyi alkalmasság
  • büntetlen előélet
  • cselekvőképesség
  • vagyonnyilatkozat-tételi eljárás lefolytatása

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  •  vezetői gyakorlat
  •  végzettségének és szakképzettségének vagy az intézmény alaptevékenységének megfelelő, kiemelkedő szakmai vagy szakirányú tudományos tevékenység, melynek igazolása történhet kutatási, publikációs vagy oktatási munkák bemutatásával, projektekben való részvétel igazolásával

Elvárt kompetenciák:

  • jó kommunikációs képesség
  • önálló munkavégzés
  • precizitás, pontosság
  • kiváló alkalmazkodó és együttműködési készség
  • gyors és önálló problémamegoldó készség

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes szakmai önéletrajz
  • motivációs levél
  • végzettséget, nyelvismeretet, szakmai gyakorlatot igazoló okiratok másolata
  • ha van, akkor a kutatási, publikációs vagy oktatási munkák bemutatása vagy projektben való részvétel igazolása
  • államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés elvégzésének igazolása vagy a pályázó nyilatkozata arról, hogy a képzést a munkakör betöltését követő két éven belül elvégzi
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy hozzájárul a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak kezeléséhez, valamint ahhoz, hogy az elbírálásban részt vevő személyek azt megismerhessék
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázó az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény szerinti kötelezettségnek eleget tesz és nem áll fenn vele szemben az e törvényben meghatározott tilalom
  • a pályázó nyilatkozata arról, hogy nem áll fenn vele szemben az Mt. 211. §-a szerinti összeférhetetlenségi ok
  • 3 hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a nyertes pályázó a kinevezést megelőzően köteles benyújtani
  • bérezési igény megjelölése

A pályázat benyújtásának határideje: 2022. április 22.
A munkakör betölthetőségének legkorábbi időpontja 2022. június 1.
A pályázat benyújtásának módja: elektronikusan, a pongracz.katalin@pmk.hu címre történő megküldésével.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Pongrácz Katalin, módszertani és hálózati igazgatóhelyettes nyújt a 06-70-311-6452-es telefonszámon vagy a pongracz.katalin@pmk.hu e-mail címen.