A címrendezési eljárás menete, a szükséges dokumentumok
A címrendezési eljárás kérelemre indul.
A kérelmek benyújtásának módja:
természetes személyek esetén:
- személyesen
- postai úton
- elektronikus úton, az e-papír szolgáltatás igénybevételével (Ügyfélkapu+, DÁP)
gazdálkodó szervezetek esetén:
- elektronikus úton, az e-papír szolgáltatás igénybevételével (Cégkapu)
Postacím: Szentendrei Közös Önkormányzati Hivatal 2000 Szentendre, Városház tér 3.
Személyesen a Polgármesteri Hivatalban:
Hétfő: 13-17 óráig
Szerda: 9-12 és 13-16 óráig
vagy
Személyesen az Ügyfélszolgálaton (2000 Szentendre, Duna korzó 25.) „Fehér Ház”
Hétfő: 8-20 óráig
Kedd: 8-16 óráig
Szerda: 9-16 óráig
Csütörtök: 8-16 óráig
Péntek: nincs ügyfélfogadás
Jogszabályi háttér:
A digitális szolgáltatások, a digitális állampolgárság szolgáltatások és támogató szolgáltatások részletes műszaki követelményeiről szóló 322/2024. (XI. 6.) Korm. rendelet
Szentendre Város Önkormányzat Képviselő-testületének a közterület- és településrész-nevek megállapításáról, a házszámozás rendjéről szóló 20/2016. (VI.20.) önkormányzati rendelete