Címkezelési eljárások

A címrendezési eljárás menete, a szükséges dokumentumok

A címrendezési eljárás kérelemre indul.
A kérelmek benyújtásának módja:

természetes személyek esetén:

  • személyesen
  • postai úton
  • elektronikus úton, az e-papír szolgáltatás igénybevételével (Ügyfélkapu+, DÁP)

gazdálkodó szervezetek esetén:

  • elektronikus úton, az e-papír szolgáltatás igénybevételével (Cégkapu)

Postacím: Szentendrei Közös Önkormányzati Hivatal 2000 Szentendre, Városház tér 3.

Személyesen a Polgármesteri Hivatalban:

Hétfő: 13-17 óráig
Szerda: 9-12 és 13-16 óráig

vagy

Személyesen az Ügyfélszolgálaton (2000 Szentendre, Duna korzó 25.) „Fehér Ház”

Hétfő: 8-20 óráig
Kedd: 8-16 óráig
Szerda: 9-16 óráig
Csütörtök: 8-16 óráig
Péntek: nincs ügyfélfogadás

Jogszabályi háttér:

A digitális szolgáltatások, a digitális állampolgárság szolgáltatások és támogató szolgáltatások részletes műszaki követelményeiről szóló 322/2024. (XI. 6.) Korm. rendelet

Szentendre Város Önkormányzat Képviselő-testületének a közterület- és településrész-nevek megállapításáról, a házszámozás rendjéről szóló 20/2016. (VI.20.) önkormányzati rendelete

Gyakran ismételt kérdések »»»

Címrendezések nyilvántartása »»»

Kérelem »»»