2012. november 20., 11:56

Az új menedzsment szervezetben létrejött az „Ügyfélszolgálat iroda” szervezeti egység. Az Ügyfélszolgálati Iroda helyileg a Dunakorzó 18. alatt kezdte meg működését. Az október 23-i nemzeti ünnepet követően jelentős változás áll be a városi menedzsment szervezet ügyfélszolgálati rendszerében, a Városháza földszintjén (a portával szembeni) ügyfélszolgálat és a VSZ Zrt.-nél lévő ügyfélszolgálati tevékenység áthelyeződött az új irodába. A városháza földszinti irodájába anyakönyvi és hagyatéki ügyintézés költözik. Az okmánykiadás és a szentendrei lakcímkártya-igénylés ügyintézése továbbiakban az okmányirodában történik.

 

 

Az okmányirodába időpontot foglalni a Dunakorzó 18. alatt, a városi ügyfélszolgálaton lehet személyesen, illetve telefonon. Amennyiben a hivatalba jön emiatt a lakos, akkor a portások biztosítják az ügyfélszolgálat telefonos elérhetőségét számukra.

A városkönyv és az Alaptörvény asztala is ügyfélszolgálaton kerül elhelyezésre.

Az iratok beadása az ügyfélszolgálaton, illetve ügyfélfogadási időben a hivatal első emeletén lévő iktatóban történik. Az ügyfélszolgálaton beadott iratokat másnap át hozzák a hivatal központi iktatójába.

Városi Ügyfélszolgálat
Dunakorzó 18., „Fehér Ház”

Telefon: (26) 300–407

ugyfelszolgalat@szentendre.hu

« 2023. december » loading...
h K s c p s v
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
hét 11

P’Art Mozi – filmszínházi programok

2022. 01. 01. - 2029. 12. 16.
hét 11

A GYŰJTEMÉNY (1900-2022)

2023. 03. 25. - 2028. 03. 26.