2012. november 20., 11:56
Felhívjuk az Olvasó figyelmét, hogy ez a cikk több, mint 11 éve jelent meg, ezért elavult információkat tartalmazhat.

Az új menedzsment szervezetben létrejött az „Ügyfélszolgálat iroda” szervezeti egység. Az Ügyfélszolgálati Iroda helyileg a Dunakorzó 18. alatt kezdte meg működését. Az október 23-i nemzeti ünnepet követően jelentős változás áll be a városi menedzsment szervezet ügyfélszolgálati rendszerében, a Városháza földszintjén (a portával szembeni) ügyfélszolgálat és a VSZ Zrt.-nél lévő ügyfélszolgálati tevékenység áthelyeződött az új irodába. A városháza földszinti irodájába anyakönyvi és hagyatéki ügyintézés költözik. Az okmánykiadás és a szentendrei lakcímkártya-igénylés ügyintézése továbbiakban az okmányirodában történik.

 

 

Az okmányirodába időpontot foglalni a Dunakorzó 18. alatt, a városi ügyfélszolgálaton lehet személyesen, illetve telefonon. Amennyiben a hivatalba jön emiatt a lakos, akkor a portások biztosítják az ügyfélszolgálat telefonos elérhetőségét számukra.

A városkönyv és az Alaptörvény asztala is ügyfélszolgálaton kerül elhelyezésre.

Az iratok beadása az ügyfélszolgálaton, illetve ügyfélfogadási időben a hivatal első emeletén lévő iktatóban történik. Az ügyfélszolgálaton beadott iratokat másnap át hozzák a hivatal központi iktatójába.

Városi Ügyfélszolgálat
Dunakorzó 18., „Fehér Ház”

Telefon: (26) 300–407

ugyfelszolgalat@szentendre.hu