Az új menedzsment szervezetben létrejött az „Ügyfélszolgálat iroda” szervezeti egység. Az Ügyfélszolgálati Iroda helyileg a Dunakorzó 18. alatt kezdte meg működését. Az október 23-i nemzeti ünnepet követően jelentős változás áll be a városi menedzsment szervezet ügyfélszolgálati rendszerében, a Városháza földszintjén (a portával szembeni) ügyfélszolgálat és a VSZ Zrt.-nél lévő ügyfélszolgálati tevékenység áthelyeződött az új irodába. A városháza földszinti irodájába anyakönyvi és hagyatéki ügyintézés költözik. Az okmánykiadás és a szentendrei lakcímkártya-igénylés ügyintézése továbbiakban az okmányirodában történik.
Az okmányirodába időpontot foglalni a Dunakorzó 18. alatt, a városi ügyfélszolgálaton lehet személyesen, illetve telefonon. Amennyiben a hivatalba jön emiatt a lakos, akkor a portások biztosítják az ügyfélszolgálat telefonos elérhetőségét számukra.
A városkönyv és az Alaptörvény asztala is ügyfélszolgálaton kerül elhelyezésre.
Az iratok beadása az ügyfélszolgálaton, illetve ügyfélfogadási időben a hivatal első emeletén lévő iktatóban történik. Az ügyfélszolgálaton beadott iratokat másnap át hozzák a hivatal központi iktatójába.
Városi Ügyfélszolgálat
Dunakorzó 18., „Fehér Ház”
Telefon: (26) 300–407
ugyfelszolgalat@szentendre.hu