2012. október 26., 12:57
Felhívjuk az Olvasó figyelmét, hogy ez a cikk több, mint 11 éve jelent meg, ezért elavult információkat tartalmazhat.

Tisztelt Szentendreiek!

Az új menedzsment szervezetben létrejött az „Ügyfélszolgálat iroda” szervezeti egység. Az Ügyfélszolgálati Iroda helyileg a Dunakorzó 18. alatt kezdte meg működését. Az október 23-i nemzeti ünnepet követően jelentős változás áll be a városi menedzsment szervezet ügyfélszolgálati rendszerében, a Városháza földszintjén (a portával szembeni) ügyfélszolgálat és a VSZ Zrt.-nél lévő ügyfélszolgálati tevékenység áthelyeződött az új irodába. A városháza földszinti irodájába anyakönyvi és hagyatéki ügyintézés költözik. Az okmánykiadás és a szentendrei lakcímkártya-igénylés ügyintézése továbbiakban az okmányirodában történik.

Az okmányirodába időpontot foglalni a Dunakorzó 18. alatt, a városi ügyfélszolgálaton lehet személyesen, illetve telefonon. Amennyiben a hivatalba jön emiatt a lakos, akkor a portások biztosítják az ügyfélszolgálat telefonos elérhetőségét számukra.

A városkönyv és az Alaptörvény asztala is ügyfélszolgálaton kerül elhelyezésre.

Az iratok beadása az ügyfélszolgálaton, illetve ügyfélfogadási időben a hivatal első emeletén lévő iktatóban történik. Az ügyfélszolgálaton beadott iratokat másnap át hozzák a hivatal központi iktatójába.

Munkatársak

 Major Magda (önkormányzati dolgozó) városházi ügyfélszolgálati ügyek, általános tájékoztatás
 Pásztor Andrea (VSZ Zrt.) parkolási divízió, parkolási ügyek
Takács Anikó (VSZ Zrt.) távhő és hulladékgazdálkodással kapcsolatos ügyek
Kiss Ernőné Edit (VSZ Zrt.) pénztáros
Lévay Renáta (önkormányzati dolgozó) telefonos ügyfélszolgálat, általános ügyek

 A városi ügyfélszolgálat elérhetőségei

személyes megkeresés Városi Ügyfélszolgálat
Dunakorzó 18.
„Fehér Ház”
telefon 26 / 300 – 40726 / 503 –  368 (átirányított)
80 / 204 – 725 „zöld szám”
email ugyfelszolgalat@szentendre.hu
postai levél 2000 Szentendre, Dunakorzó 18. vagy2000 Szentendre, Városháza tér 3.

 Az iroda nyitvatartása

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek

8 – 20h

8 – 16h

8 – 16h

8 – 16h

8 – 12h

A VSZ Zrt. áthelyezett ügyfélszolgálata egyelőre (munkaszervezési okok miatt) megtartja az eddigi ügyfélfogadási rendjét, az alábbiak szerint:

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek

8 – 20h

nincs ügyfélfogadás

12 – 15h

8 – 12h

8 – 12h

2012.október 29-én (hétfőn) és 31-én (szerdán) áramszünet miatt nem lesz ügyfélszolgálat.

Parkolási ügyeket az alábbi ügyfélfogadási rend szerint lehet intézni:

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek

8 – 12h

13 – 16h

8 – 14h

8 – 14h

8 – 14h

8 – 12h

Városházi és egyéb, telefonos ügyfélszolgálat ügyeket az alábbi ügyfélfogadási rend szerint lehet intézni:

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek

8 – 20h

8 – 16h

8 – 16h

8 – 16h

8 – 12h

A vagyongazdálkodási irodával kidolgozott együttműködésben a városi ügyfélszolgálat az alábbi ügyeket fogadja, intézi:

Átvett – egyeztetett feladatok Részletes tudnivaló, tennivaló
karbantartási igények bejelentése az igények bejelentése formanyomtatványon történik. iktatás után a VSZ Zrt. Ingatlanfenntartási divízióhoz kerülnek a feladatok
kiadó és bérelhető ingatlanokról tájékoztatás Az ingatlanok jegyzéke a városi honlapon megtalálható, az ingatlanportál részen!
kiadó ingatlanok pályázati anyagának kezelése érdeklődők részére fénymásolatban kiadni 
lakásigény bejelentés formanyomtatványon, adategyeztetés a már beadott lakásigénylőknél Formanyomtatványon történik. Beadás után iktatóba kerül.
jövedelem, adó ésközműtartozás igazolások leadása Minden év jan. 31-ig a bérlőink leadják a jövedelem, adó és közműtartozásokról az igazolásokat, ill. minden év jún. 30-ig beadják a közműigazolásokat. Jelenleg hozzávetőlegesen 330db. lakásról van szó.
lakásba bejelentkezési kérelem Formanyomtatványon történik.
szerződéshosszabbítási igény bejelentése A bérlő fogalmazza meg kérvényt. Lehetőleg 2 hónappal a szerződés lejártát megelőzően adja le az igényét.
részletfizetési kérelem bejelentés A bérlő fogalmazza meg kérvényt.