Tisztelt Szentendreiek!
Az új menedzsment szervezetben létrejött az „Ügyfélszolgálat iroda” szervezeti egység. Az Ügyfélszolgálati Iroda helyileg a Dunakorzó 18. alatt kezdte meg működését. Az október 23-i nemzeti ünnepet követően jelentős változás áll be a városi menedzsment szervezet ügyfélszolgálati rendszerében, a Városháza földszintjén (a portával szembeni) ügyfélszolgálat és a VSZ Zrt.-nél lévő ügyfélszolgálati tevékenység áthelyeződött az új irodába. A városháza földszinti irodájába anyakönyvi és hagyatéki ügyintézés költözik. Az okmánykiadás és a szentendrei lakcímkártya-igénylés ügyintézése továbbiakban az okmányirodában történik.
Az okmányirodába időpontot foglalni a Dunakorzó 18. alatt, a városi ügyfélszolgálaton lehet személyesen, illetve telefonon. Amennyiben a hivatalba jön emiatt a lakos, akkor a portások biztosítják az ügyfélszolgálat telefonos elérhetőségét számukra.
A városkönyv és az Alaptörvény asztala is ügyfélszolgálaton kerül elhelyezésre.
Az iratok beadása az ügyfélszolgálaton, illetve ügyfélfogadási időben a hivatal első emeletén lévő iktatóban történik. Az ügyfélszolgálaton beadott iratokat másnap át hozzák a hivatal központi iktatójába.
Munkatársak
Major Magda (önkormányzati dolgozó) | városházi ügyfélszolgálati ügyek, általános tájékoztatás |
Pásztor Andrea (VSZ Zrt.) | parkolási divízió, parkolási ügyek |
Takács Anikó (VSZ Zrt.) | távhő és hulladékgazdálkodással kapcsolatos ügyek |
Kiss Ernőné Edit (VSZ Zrt.) | pénztáros |
Lévay Renáta (önkormányzati dolgozó) | telefonos ügyfélszolgálat, általános ügyek |
A városi ügyfélszolgálat elérhetőségei
személyes megkeresés | Városi Ügyfélszolgálat Dunakorzó 18. „Fehér Ház” |
telefon | 26 / 300 – 40726 / 503 – 368 (átirányított) 80 / 204 – 725 „zöld szám” |
ugyfelszolgalat@szentendre.hu | |
postai levél | 2000 Szentendre, Dunakorzó 18. vagy2000 Szentendre, Városháza tér 3. |
Az iroda nyitvatartása
Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek |
8 – 20h |
8 – 16h |
8 – 16h |
8 – 16h |
8 – 12h |
A VSZ Zrt. áthelyezett ügyfélszolgálata egyelőre (munkaszervezési okok miatt) megtartja az eddigi ügyfélfogadási rendjét, az alábbiak szerint:
Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek |
8 – 20h |
nincs ügyfélfogadás |
12 – 15h |
8 – 12h |
8 – 12h |
2012.október 29-én (hétfőn) és 31-én (szerdán) áramszünet miatt nem lesz ügyfélszolgálat.
Parkolási ügyeket az alábbi ügyfélfogadási rend szerint lehet intézni:
Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek |
8 – 12h 13 – 16h |
8 – 14h
|
8 – 14h
|
8 – 14h
|
8 – 12h |
Városházi és egyéb, telefonos ügyfélszolgálat ügyeket az alábbi ügyfélfogadási rend szerint lehet intézni:
Hétfő | Kedd | Szerda | Csütörtök | Péntek |
8 – 20h |
8 – 16h |
8 – 16h |
8 – 16h |
8 – 12h |
A vagyongazdálkodási irodával kidolgozott együttműködésben a városi ügyfélszolgálat az alábbi ügyeket fogadja, intézi:
Átvett – egyeztetett feladatok | Részletes tudnivaló, tennivaló |
karbantartási igények bejelentése | az igények bejelentése formanyomtatványon történik. iktatás után a VSZ Zrt. Ingatlanfenntartási divízióhoz kerülnek a feladatok |
kiadó és bérelhető ingatlanokról tájékoztatás | Az ingatlanok jegyzéke a városi honlapon megtalálható, az ingatlanportál részen! |
kiadó ingatlanok pályázati anyagának kezelése | érdeklődők részére fénymásolatban kiadni |
lakásigény bejelentés formanyomtatványon, adategyeztetés a már beadott lakásigénylőknél | Formanyomtatványon történik. Beadás után iktatóba kerül. |
jövedelem, adó ésközműtartozás igazolások leadása | Minden év jan. 31-ig a bérlőink leadják a jövedelem, adó és közműtartozásokról az igazolásokat, ill. minden év jún. 30-ig beadják a közműigazolásokat. Jelenleg hozzávetőlegesen 330db. lakásról van szó. |
lakásba bejelentkezési kérelem | Formanyomtatványon történik. |
szerződéshosszabbítási igény bejelentése | A bérlő fogalmazza meg kérvényt. Lehetőleg 2 hónappal a szerződés lejártát megelőzően adja le az igényét. |
részletfizetési kérelem bejelentés | A bérlő fogalmazza meg kérvényt. |