Május 4-től az Adóiroda ismét fogadja az adóügyeiket személyesen intézni kívánó ügyfeleket a járvány terjedését csökkentő óvintézkedések szigorú betartása mellett. Csak előzetes időpontfoglalással lehet felkeresni az irodát. Az online vagy emailben történő ügyintézés változatlanul biztosított az ügyfelek számára.
A személyes ügyfélfogadás szüneteltetése alatt igyekeztünk a lehető legrugalmasabban intézni az ügyeket, az online ügyintézés mellett az emailes megkereséseket is fogadtunk – mondja Dancs Éva irodavezető. – Ez a lehetőség változatlanul fennáll minden ügyfelünk számára.
Azt kérik az ügyfelektől az ügyintézés gördülékenysége érdekében, hogy minden szükséges dokumentumot hozzanak magukkal, a webről letölthető dokumentumokat töltsék ki előre. Csak az Ügyfélszolgálatnál egyeztetett időponttal rendelkezőket fogadják.
Az ügyfélfogadó helyiség előtt kézfertőtlenítő lesz kihelyezve, az ügyfélfogadó helyiségben pedig mindig csak egy ügyfél tartózkodhat, a munkatársakat műanyag választófal fogja védeni, minden ügyfél után néhány perces szellőztetés lesz – ezzel is csökkentve mind az ügyfelek, mind a munkatársak megfertőződésének kockázatát.
Mivel a járvány tetőzése május elejére várható, ezért kérem, hogy csak a feltétlenül fontos és tényleg csak személyesen intézhető ügyekben keressenek fel bennünket. Ha lehet, akkor kérem, viseljenek arcmaszkot mindannyiunk egészsége védelmében – kéri az Adóiroda vezetője.
Az Adóiroda ügyfélfogadási rendje:
hétfőn 13.00–17.00 óráig
szerdán 8.00–12.00 és 13.00–16.00 óráig
pénteken 8.00–12.00 óráig
Időpontfoglalás az ügyfélszolgálati telefonon: +36-26-300-407
Az Ügyfélszolgálat munkatársai húszperces időbeosztással adnak időpontokat.