2020. november 12., 16:14
Felhívjuk az Olvasó figyelmét, hogy ez a cikk több, mint 4 éve jelent meg, ezért elavult információkat tartalmazhat.

A Szentendrei Közös Önkormányzati Hivatal általános ügyfélfogadási rendje 2020. november 16-tól megváltozik. Szerdán 9:00–12:00 óráig, valamint 13:00–16:00 óráig várják az ügyfeleket. Pénteken, az eddigiektől eltérően, a hivatal nem fogad ügyfelet.

A hivatalban az ügyfélfogadás rendje az alábbiak szerint alakul:

Ügyfélfogadás ideje:
Hétfő: 13:00 – 17:00 óra
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 9:00 – 12:00, 13:00 – 16:00
Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
Péntek:  nincs ügyfélfogadás

Az ügyfelek és a hivatali munkatársak egészségének védelme érdekében az alábbiak betartását kérik:

A hivatali irodákban a személyes ügyintézés csak előzetes telefonos bejelentkezés és időpontfoglalás után történhet.
A szigorú járványügyi szabályoknak megfelelően az irodákat kizárólag arcmaszkban lehet felkeresni, az irodahelyiségben egyidejűleg csak egy ügyfél tartózkodhat.
Kérik, hogy az ügyfélfogadó helyiségbe történő belépés előtt használják a kézfertőtlenítőt.

Az egyes irodáknál az alábbi elérhetőségeken lehet időpontot foglalni, ill. ügyeket intézni:

  • Adóiroda
    Időpontfoglalás közvetlenül az Adóirodán, ügyfélfogadási napokon.
    hétfő, szerda délelőtt 8-12 óra között
    Telefon: +36 26 785-104,  +36 26 785-123
    Bővebben itt >>
  • Anyakönyvvezető csak előzetes időpontfoglalást követően fogad ügyfeleket.
    Telefon: +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat)
  • Városfejlesztési és Vagyongazdálkodási Iroda
    Telefon: +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat)
  • A Hatósági Iroda (hagyatéki ügyintézés, kereskedelmi bejelentések, közterület használat, behajtási engedélyek kiváltása, birtokvédelem)
    Telefon: +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat)
  • A Főépítészi Kabinet
    Időpontot egyeztetni közvetlenül a Főépítészi Kabinettel kell.
    Telefon: +36 26 785-142, +36 26 785-095
  • A Humánszolgáltatási Iroda szociális ügyekkel foglalkozó része szerdától a tavaszi, jól működő módszert követi. A porta telefon hívására az ügyintéző munkatársunk kimegy és fogadja az ügyfeleket, ellátja nyomtatványokkal, átveszi és ellenőrzi a kitöltött papírokat és azok mellékleteit, valamint tájékoztatja az ügyfeleket.
    Az ügyfelek a nevük kezdőbetűje alapján:
    A-Ny-ig a +36 26 785-055 számon Kozák Sylviánál,
    O-Zs-ig pedig a +36 26 785-031 számon Krizbacher Auréliánál érdeklődhetnek.
  • A pénztári ki- és befizetéseik A városháza portájáról lehet felhívni pénztáros munkatársunkat, aki az egyeztetés után a portánál tudja átadni vagy elvenni az adminisztrációs dokumentumokat és a be- és kifizetéseket.
    Pénzügyi kérdések tisztázása, egyeztetés  (pl. bérlők) vagy időpontfoglalás az alábbi telefonszámon:
    Telefon: +36 26 785 118, +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat)