A Szentendrei Közös Önkormányzati Hivatal általános ügyfélfogadási rendje 2020. november 16-tól megváltozik. Szerdán 9:00–12:00 óráig, valamint 13:00–16:00 óráig várják az ügyfeleket. Pénteken, az eddigiektől eltérően, a hivatal nem fogad ügyfelet.
A hivatalban az ügyfélfogadás rendje az alábbiak szerint alakul:
Ügyfélfogadás ideje:
Hétfő: 13:00 – 17:00 óra
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 9:00 – 12:00, 13:00 – 16:00
Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
Péntek: nincs ügyfélfogadás
Az ügyfelek és a hivatali munkatársak egészségének védelme érdekében az alábbiak betartását kérik:
A hivatali irodákban a személyes ügyintézés csak előzetes telefonos bejelentkezés és időpontfoglalás után történhet.
A szigorú járványügyi szabályoknak megfelelően az irodákat kizárólag arcmaszkban lehet felkeresni, az irodahelyiségben egyidejűleg csak egy ügyfél tartózkodhat.
Kérik, hogy az ügyfélfogadó helyiségbe történő belépés előtt használják a kézfertőtlenítőt.
Az egyes irodáknál az alábbi elérhetőségeken lehet időpontot foglalni, ill. ügyeket intézni:
- Adóiroda
Időpontfoglalás közvetlenül az Adóirodán, ügyfélfogadási napokon.
hétfő, szerda délelőtt 8-12 óra között
Telefon: +36 26 785-104, +36 26 785-123
Bővebben itt >> - Anyakönyvvezető csak előzetes időpontfoglalást követően fogad ügyfeleket.
Telefon: +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat) - Városfejlesztési és Vagyongazdálkodási Iroda
Telefon: +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat) - A Hatósági Iroda (hagyatéki ügyintézés, kereskedelmi bejelentések, közterület használat, behajtási engedélyek kiváltása, birtokvédelem)
Telefon: +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat) - A Főépítészi Kabinet
Időpontot egyeztetni közvetlenül a Főépítészi Kabinettel kell.
Telefon: +36 26 785-142, +36 26 785-095 - A Humánszolgáltatási Iroda szociális ügyekkel foglalkozó része szerdától a tavaszi, jól működő módszert követi. A porta telefon hívására az ügyintéző munkatársunk kimegy és fogadja az ügyfeleket, ellátja nyomtatványokkal, átveszi és ellenőrzi a kitöltött papírokat és azok mellékleteit, valamint tájékoztatja az ügyfeleket.
Az ügyfelek a nevük kezdőbetűje alapján:
A-Ny-ig a +36 26 785-055 számon Kozák Sylviánál,
O-Zs-ig pedig a +36 26 785-031 számon Krizbacher Auréliánál érdeklődhetnek. - A pénztári ki- és befizetéseik A városháza portájáról lehet felhívni pénztáros munkatársunkat, aki az egyeztetés után a portánál tudja átadni vagy elvenni az adminisztrációs dokumentumokat és a be- és kifizetéseket.
Pénzügyi kérdések tisztázása, egyeztetés (pl. bérlők) vagy időpontfoglalás az alábbi telefonszámon:
Telefon: +36 26 785 118, +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat)