2020. november 11., 14:59
Felhívjuk az Olvasó figyelmét, hogy ez a cikk több, mint 4 éve jelent meg, ezért elavult információkat tartalmazhat.

A szigorú járványügyi szabályoknak megfelelően a Városháza irodai ügyfélfogadási rendje is változik, ügyfeleink és a munkatársaink egészségének védelme érdekében. 2020. november 11.-től (szerdától) dr. Schramm Gábor jegyző úr az alábbi korlátozásokat vezeti be.

A hivatali irodákban a személyes ügyintézés csak előzetes telefonos bejelentkezés és időpontfoglalás után történhet.

A Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálata egyelőre változatlanul fogad ügyfeleket, de az ügyfélszolgálatot kizárólag arcmaszkban lehet felkeresni és az irodahelyiségben egyidejűleg csak egy ügyfél tartózkodhat.

  • Az Adóiroda csak előzetes bejelentkezés és telefonos időpont foglalást követően fogad ügyfeleket. A bejelentkezést telefonon közvetlenül az Adóirodán kell megtenni, ügyfélfogadási napokon.
    hétfő, szerda délelőtt 8-12 óra között
    Telefon: +36 26 785-104,  +36 26 785-123
    Bővebben itt >>
  • Anyakönyvvezető csak előzetes időpont foglalást követően fogad ügyfeleket.
    Telefon: +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat)
  • Városfejlesztési és Vagyongazdálkodási Iroda csak előzetes időpont foglalást követően fogad ügyfeleket.
    Telefon: +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat)
  • A Hatósági Iroda (hagyatéki ügyintézés, kereskedelmi bejelentések, közterület használat, behajtási engedélyek kiváltása, birtokvédelem) szintén kizárólag előzetes bejelentkezés után kereshető fel.
    Telefon: +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat)
  • A Főépítészi Kabinet csak időpontfoglalást követően fogadja ügyfeleit. Időpontot egyeztetni közvetlenül a Főépítészi Kabinettel kell.
    Telefon: +36 26 785-142, +36 26 785-095
  • A Humánszolgáltatási Iroda szociális ügyekkel foglalkozó része szerdától a tavaszi, jól működő módszert követi. A porta telefon hívására az ügyintéző munkatársunk kimegy és fogadja az ügyfeleket, ellátja nyomtatványokkal, átveszi és ellenőrzi a kitöltött papírokat és azok mellékleteit, valamint tájékoztatja az ügyfeleket.
    Az ügyfelek a nevük kezdőbetűje alapján
    A-Ny-ig a +36 26 785-055 számon Kozák Sylviánál,
    O-Zs-ig pedig a +36 26 785-031 számon Krizbacher Auréliánál érdeklődhetnek.
  • A pénztári ki- és befizetéseiket személyesen is intézhetik. A városháza portájáról lehet felhívni pénztáros munkatársunkat, aki az egyeztetés után a portánál tudja átadni vagy elvenni az adminisztrációs dokumentumokat és a be- és kifizetéseket.
    Amely ügyfelünknek pénzügyi kérdése van, vagy egyeztetni szeretne (pl. bérlők) az telefonon egyeztethet vagy kérhet időpontot személyes ügyintézésre.
    Telefon: +36 26 785 118, +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat)