
A Városi Szolgáltató Nonprofit NZrt. (VSZ) munkatársai számára az ismétlődő viharok újabb és újabb kárelhárítási feladatokat adnak. A VSZ rendkívüli időjárást követő kárelhárítási protokollja szerint, ahol tudják azonnal megkezdik a vihar okozta kárelhárítást, ahol ez azonnal nem megoldható, ott a balesetveszélyes helyzeteket elkerítik. Kérik a szentendreieket, hogy jelentsék be a VSZ ügyfélszolgálatán, ha letört ágakat, sérült fákat, vagy egyéb vihar okozta problémát tapasztalnak.
A Városi Szolgáltató Nonprofit Zrt. a rendkívüli időjárási jelenségeket követő kárelhárítási protokollja szerint az Útfenntartással, Parkfenntartással, Közterület-fenntartással, illetve a Köztisztasággal foglalkozó divíziók valamennyi kollégája számára a viharkárok elhárítása, valamint az azonnal nem megoldható, de balesetveszélyes helyzetek elkerítése az elsődleges feladat.
A viharokat követően, másnap kora reggeltől teherautókkal járják a várost a VSZ munkatársai, először a balesetveszélyes helyzetek elhárítását végzik, ezt követően a közutak és gyalogjárdák takarítása, járhatóvá tétele a feladat.
A csoportvezetők felmérik a várost, összegyűjtve és sorrendezve a további vihar okozta problémákat, amelyeket ütemterv szerint felszámolnak. A nagyobb munkák (a hordalék eltávolítása, kidőlt fák kivágása) a balesetveszélyes helyzetek elhárítása után kerülnek sorra, a hét folyamán. Közben feldolgozzák a lakossági bejelentéseket, amelyeknél szintén a sürgős problémák kerülnek előre.
Kérik, hogy a VSZ-ügyélszolgálaton jelentsék be a vihar okozta károkat, problémákat.
Cím: 2000 Szentendre, Duna korzó 25. “Fehér Ház”
Tel.: +36-26/300-407
E-mail: ugyfelszolgalat@szentendre.hu