Szerdától csak időpontfoglalással fogadják az ügyfeleket a kormányhivatali ügyfélszolgálatok: aki teheti, online intézze hivatali ügyeit! A járvány terjedésének, valamint a személyes kontaktusok számának csökkentése érdekében csak előzetes időpontfoglalással lehet ügyeket intézni a kormányablakokban és okmányirodákban.
KORMÁNYABLAKOK
November 11-től a kormányablakokban ismét kizárólag előzetes időpontfoglalást követően lehet ügyeket intézni. Időpontfoglalásra az idopontfoglalo.kh.gov.hu oldalon, illetve a 1818 ingyenesen hívható telefonszámon van lehetőség. Központi Időpontfoglaló Alkalmazásban az ügyfelek ügyfélkapu regisztráció nélkül is foglalhatnak majd időpontot, kivéve a gépjármű ügyintézéssel kapcsolatos ügyek.
KORMÁNYHIVATALI ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
A többi kormányhivatali ügyfélszolgálaton telefonos, illetve e-mailben történő időpontfoglalás lehetőségét biztosítják, az elérhetőségek a kormanyhivatal.hu oldalon találhatók.
ELKÉSZÜLT OKMÁNYOK SZEMÉLYES ÁTVÉTELE MEGSZŰNIK
Az elkészült okmányok személyes átvételére november 11-ét követően nem lesz lehetőség, azokat postai úton, levélküldemény formájában kézbesíti a kormányhivatal. Felhívjuk az ügyfelek figyelmét, hogy a 2020. március. 11. és június 18. közötti veszélyhelyzet alatt lejárt okmányok változatlanul 2020. december 15-ig érvényesek, ezért kérjük, éljenek az előzetes időpontfoglalás lehetőségével.
Szerdától nem közlekednek a kormányablakbuszok, és a települési ügysegéd szolgálatok működését is felfüggesztik.
Javasoljuk, hogy az ügyfélkapuval rendelkező állampolgárok elsősorban a magyarorszag.hu oldalon elérhető online ügyintézési lehetőségeket, illetve az e-papír szolgáltatást vegyék igénybe.
További információ: kormanyhivatal.hu oldalon, ill. az ingyenesen hívható: 1818 telefonszámon