2021. április 22., 09:00

A Szentendrei Közös Önkormányzati Hivatal általános ügyfélfogadási rendje 2021. április 26-tól, hétfőtől az alábbiak szerint alakul: 

Ügyfélfogadás ideje:
Hétfő: 13:00 – 17:00 óra
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 9:00 – 12:00, 13:00 – 16:00
Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
Péntek:  nincs ügyfélfogadás

Az ügyfelek és a hivatali munkatársak egészségének védelme érdekében az alábbiak betartását kérjük:
A hivatali irodákban a személyes ügyintézés csak  és kizárólag előzetes telefonos bejelentkezés és időpontfoglalás után történhet.
A szigorú járványügyi szabályoknak megfelelően az irodákat kizárólag arcmaszkban lehet felkeresni, az irodahelyiségben egyidejűleg csak egy ügyfél tartózkodhat.
Kérjük, hogy az ügyfélfogadó helyiségbe történő belépés előtt használják a kézfertőtlenítőt.

Az egyes irodáknál az alábbi elérhetőségeken lehet időpontot foglalni, ill. ügyeket intézni:

  • Adóiroda
    Időpontfoglalás közvetlenül az Adóirodán, ügyfélfogadási napokon, délelőtt 8-12 óra között a +36-26-785-104, illetve a +36-26-785-123 telefonszámokon lehetséges.
    Ügyfélfogadási rend:
    Hétfő: 13.00-17.00 óráig,
    Szerda: 9.00-12.00 és 13.00-16.00 óráig
    A gördülékeny ügyintézés érdekében az Adóiroda kéri, hogy az ügyfelek minden szükséges iratot hozzanak magukkal, a város honlapjáról letölthető dokumentumokat lehetőség szerint előre töltsék ki.
  • Anyakönyvvezetők
    Csak előzetes időpontfoglalást követően fogadnak ügyfeleket.
    Telefon: +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat)
  • Városfejlesztési és Vagyongazdálkodási Iroda
    Telefon: +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat)
  • Hatósági Iroda
    (hagyatéki ügyintézés, kereskedelmi bejelentések, közterület használat, behajtási engedélyek kiváltása, birtokvédelem)
    Telefon: +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat)
  • Főépítészi Kabinet
    Időpontot egyeztetni közvetlenül a Főépítészi Kabinettel szükséges.
    E-mail: foepitesz@szentendre.hu
  • Humánszolgáltatási Iroda
    A porta telefon hívására az ügyintéző munkatársunk kimegy és fogadja az ügyfeleket, ellátja nyomtatványokkal, átveszi és ellenőrzi a kitöltött papírokat és azok mellékleteit, valamint tájékoztatja az ügyfeleket.
    Az ügyfelek a nevük kezdőbetűje alapján:
    A-Ny-ig a +36 26 785-055 számon Kozák Sylviánál és Kokovai Szilviánál.
    O-Zs-ig pedig a +36 26 785-031 számon Krizbacher Auréliánál érdeklődhetnek.
  • pénztári ki- és befizetéseik ügyében a Városháza portájáról lehet felhívni pénztáros munkatársunkat, aki az egyeztetés után a portánál tudja átadni vagy elvenni az adminisztrációs dokumentumokat és a be- és kifizetéseket.
    Pénzügyi kérdések tisztázása, egyeztetés  (pl. bérlők) vagy időpontfoglalás az alábbi telefonszámon:
    Telefon: +36 26 785 118, +36 26 300-407 (városi ügyfélszolgálat)

 

« 2023. december » loading...
h K s c p s v
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
vas 10

P’Art Mozi – filmszínházi programok

2022. 01. 01. - 2029. 12. 16.
vas 10

A GYŰJTEMÉNY (1900-2022)

2023. 03. 25. - 2028. 03. 26.