Szentendrei Közös Önkormányzati Hivatal pályázatot hirdet adminisztrátori feladatok ellátására.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság;
- cselekvőképesség;
- büntetlen előélet;
- felhasználói szintű MS Office ismeretek
- középiskolai végzettség
- a kinevezés feltétele 90 napnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány megléte, amely igazolja, hogy a köztisztviselői jogviszonyt létesíteni szándékozó személy büntetlen előéletű, illetve nem áll a köztisztviselői foglalkozástól eltiltás hatálya alatt
A jelentkezéshez csatolni kell:
- 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet szerinti szakmai önéletrajz;
- motivációs levél;
- iskolai végzettségek és egyéb szakképesítések másolata,
- nyilatkozat arról, hogy a benyújtott pályázatot és személyes adatait a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- szentendrei, kistérségi helyismeret
- közbeszerzési referensi végzettség
Ellátandó feladatok:
Adminisztrációs feladatok ellátása a jogi irodán: iratok karbantartása, iratrendezés, postázás, szkennelés, másolás, telefonos kapcsolattartás.
Bérezés: a Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló 2011. évi CXCIX. törvény szerint.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, próbaidő 6 hónap
Foglalkoztatás jellege: részmunkaidő, heti 20 óra
A pályázat benyújtásának határideje: 2017. december 29.
A pályázat elbírálásának határideje: 2018. január 5.
A munkakör betölthető: a pályázat elbírálását követően azonnal
Munkavégzés helye: Szentendrei Közös Önkormányzati Hivatal, 2000 Szentendre, Városház tér 3.
A pályázatok benyújtásának módja: Postai úton vagy személyesen a pályázatnak a Szentendrei Közös Önkormányzati Hivatal címére (2000 Szentendre, Városház tér 3.), vagy a remele.antonia@szentendre.hu e-mail címre történő megküldéssel. Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: adminisztrátor
A pályázati kiírással kapcsolatban további információt dr. Dóka Zsolt aljegyző nyújt a 26/785-033-as telefonszámon.