Adóiroda-vezetőt keres a Szentendrei Közös Önkormányzati Hivatal.
A Szentendrei Közös Önkormányzati Hivatal
Adóiroda vezetésére irodavezetői pályázatot hirdet
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság;
- cselekvőképesség;
- büntetlen előélet,
- felhasználói szintű MS Office
- felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, jogi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés.
- a kinevezés feltétele 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány megléte, amely igazolja, hogy a közszolgálati jogviszonyt létesíteni szándékozó személy büntetlen előéletű
- kinevezés esetén vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség
A jelentkezéshez csatolni kell:
- 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet szerinti szakmai önéletrajz;
- motivációs levél;
- iskolai végzettségek és egyéb szakképesítések másolata,
- nyilatkozat arról, hogy a benyújtott pályázatot és személyes adatait a pályázati eljárásban résztvevők megismerhetik
A kiválasztásnál előnyt jelent:
- ASP adószakrendszer program ismerete
- közigazgatási területen szerzett tapasztalat
Ellátandó feladatok:
- irányítja az Adó iroda munkáját, meghatározza a munkavégzés módját és ellenőrzi annak végrehajtását
- jogszabályváltozások figyelemmel kisérése, teljes körű jogi segítségnyújtás az irodák munkatársainak az ellátandó feladatokhoz
- az iroda feladatkörét érintő helyi rendeletekkel, módosításokkal kapcsolatos előterjesztések előkészítésének koordinálása, és az azokat tárgyaló bizottsági és a képviselő-testületi üléseken való részvétel
- az iroda feladatkörét érintő, a Képviselő-testület és a bizottságok napirendjén szereplő beszámolók előkészítése
- az iroda feladatkörét érintően kiadmányozási jog gyakorlása a jegyző által meghatározott terjedelemben
- adóvégrehajtási és ellenőrzési tevékenység irányítása
- fellebbezések, végrehajtási kifogások, egyéb panasz ügyekben az iratok felterjesztése (és azok előkészítésének koordinálása) a Kormányhivatalhoz vagy az illetékes szervekhez
- adózással kapcsolatosan a méltányossági, fizetési könnyítési kérelmekkel kapcsolatos döntések előkészítése (környezettanulmányok megkérése, előzmények feltárása, jegyzői egyeztetés), határozatok előkészítésének koordinálása
- az adóbevételekkel kapcsolatosan a negyedévi, félévi, év végi zárások elkészítéséről való gondoskodás, és az adatokból adatszolgáltatás a költségvetés valamint a könyvvizsgálók felé
- Magyar Államkincstár felé küldött jelentések előkészítéséről (zárások, adóerőképesség, kivetési állományok) való gondoskodás
- az iroda feladatkörébe tartozó ügyekben érkező panaszlevelek megválaszolása, ügyfelek tájékoztatása
Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős, határozatlan idejű, közszolgálati jogviszony. Próbaidő 6 hónap.
Bérezés: a 2011. évi CXCIX. törvény szerint
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. április 30.
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. május 15.
A munkakör betölthető: pályázatok elbírálását követően azonnal.
A pályázat benyújtásának módja: Postai úton vagy személyesen a pályázatnak a Szentendrei Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (2000 Szentendre, Városház tér 3.), vagy az allas@ph.szentendre.hu e-mail címre.
Kérjük a borítékon feltüntetni munkakör megnevezését: irodavezető
A pályázattal kapcsolatos további információt a jegyzo@szentendre.hu e-mail címre küldött megkeresésekre adunk.