2019. április 15., 14:02
Felhívjuk az Olvasó figyelmét, hogy ez a cikk több, mint 5 éve jelent meg, ezért elavult információkat tartalmazhat.

Adóiroda-vezetőt keres a Szentendrei Közös Önkormányzati Hivatal.

A Szentendrei Közös Önkormányzati Hivatal

Adóiroda vezetésére irodavezetői pályázatot hirdet

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság;
  • cselekvőképesség;
  • büntetlen előélet,
  • felhasználói szintű MS Office
  • felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, közszolgálati, jogi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai, felsőfokú, illetve mérlegképes könyvelő szakképesítés.
  • a kinevezés feltétele 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány megléte, amely igazolja, hogy a közszolgálati jogviszonyt létesíteni szándékozó személy büntetlen előéletű
  • kinevezés esetén vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettség

 

A jelentkezéshez csatolni kell:

  • 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet szerinti szakmai önéletrajz;
  • motivációs levél;
  • iskolai végzettségek és egyéb szakképesítések másolata,
  • nyilatkozat arról, hogy a benyújtott pályázatot és személyes adatait a pályázati eljárásban résztvevők   megismerhetik

A kiválasztásnál előnyt jelent:

  • ASP adószakrendszer program ismerete
  • közigazgatási területen szerzett tapasztalat

Ellátandó feladatok:

  • irányítja az Adó iroda munkáját, meghatározza a munkavégzés módját és ellenőrzi annak végrehajtását
  • jogszabályváltozások figyelemmel kisérése, teljes körű jogi segítségnyújtás az irodák munkatársainak az ellátandó feladatokhoz
  • az iroda feladatkörét érintő helyi rendeletekkel, módosításokkal kapcsolatos előterjesztések előkészítésének koordinálása, és az azokat tárgyaló bizottsági és a képviselő-testületi üléseken való részvétel
  • az iroda feladatkörét érintő, a Képviselő-testület és a bizottságok napirendjén szereplő beszámolók előkészítése
  • az iroda feladatkörét érintően kiadmányozási jog gyakorlása a jegyző által meghatározott terjedelemben
  • adóvégrehajtási és ellenőrzési tevékenység irányítása
  • fellebbezések, végrehajtási kifogások, egyéb panasz ügyekben az iratok felterjesztése (és azok előkészítésének koordinálása) a Kormányhivatalhoz vagy az illetékes szervekhez
  • adózással kapcsolatosan a méltányossági, fizetési könnyítési kérelmekkel kapcsolatos döntések előkészítése (környezettanulmányok megkérése, előzmények feltárása, jegyzői egyeztetés), határozatok előkészítésének koordinálása
  • az adóbevételekkel kapcsolatosan a negyedévi, félévi, év végi zárások elkészítéséről való gondoskodás, és az adatokból adatszolgáltatás a költségvetés valamint a könyvvizsgálók felé
  • Magyar Államkincstár felé küldött jelentések előkészítéséről (zárások, adóerőképesség, kivetési állományok) való gondoskodás
  • az iroda feladatkörébe tartozó ügyekben érkező panaszlevelek megválaszolása, ügyfelek tájékoztatása

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidős, határozatlan idejű, közszolgálati jogviszony. Próbaidő 6 hónap.

Bérezés: a 2011. évi CXCIX. törvény szerint

A pályázat benyújtásának határideje: 2019. április 30.

A pályázat elbírálásának határideje: 2019. május 15.

A munkakör betölthető: pályázatok elbírálását követően azonnal.

A pályázat benyújtásának módja: Postai úton vagy személyesen a pályázatnak a Szentendrei Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (2000 Szentendre, Városház tér 3.), vagy az allas@ph.szentendre.hu e-mail címre.

Kérjük a borítékon feltüntetni munkakör megnevezését: irodavezető

A pályázattal kapcsolatos további információt a jegyzo@szentendre.hu e-mail címre küldött megkeresésekre adunk.