Ügyfélszolgálat – www.szentendre.hu

Ügyfélszolgálat

Elérhetőségek:

Cím: 2000 Szentendre, Duna korzó 18. “Fehér Ház”
Tel.: +36-26/300-407
E-mail: ugyfelszolgalat@szentendre.hu
Postai levél: 2000 Szentendre, Dunakorzó 18.
vagy 2000 Szentendre, Városház tér 3.

A Városi Ügyfélszolgálat az alábbi időpontokban áll az Ügyfelek rendelkezésére:

hétfő kedd szerda csütörtök péntek
8-20 óráig 8-16 óráig 8-16 óráig 8-16 óráig 8-13 óráig

A Városi Ügyfélszolgálaton az alábbi típusú bejelentések megtételére, valamint ügyintézésekre van lehetőség:

  • Távhő és hulladékgazdálkodással kapcsolatos ügyintézés
  • Parkolási ügyintézés
  • Önkormányzat Vagyongazdálkodási Irodával kidolgozott együttműködésben:
    – önkormányzati ingatlanok karbantartási igényeinek bejelentése
    – kiadó és bérelhető ingatlanokról tájékoztatás
    – kiadó ingatlanok pályázati anyagának kezelése
    – lakásigény bejelentés formanyomtatványon, adategyeztetés a már beadott lakásigénylőknél
    – jövedelem, adó és közműtartozás igazolások leadása
    – lakásba bejelentési kérelem
    – szerződéshosszabbítási igény bejelentése
    – részletfizetési kérelem bejelentése
  • Közterület fenntartással kapcsolatos bejelentések
  • Köztisztasági és hulladékgazdálkodási bejelentések
  • Városüzemeltetéssel kapcsolatos bejelentések
  • Behajtási és parkolási engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés
  • Iktatott dokumentumok leadása

Egészségbiztosítási ügyfélszolgálat Szentendrén

Szentendrén is intézhetjük az egészségbiztosítóhoz tartozó ügyeinket, miután Budapest Főváros Kormányhivatala a városban is tart ügyfélfogadást. Irodájuk a Városi Ügyfélszolgálattal egy épületben, a Duna korzó 18. szám alatt, az ún. „Fehérházban”, az I. e. 113. sz. irodában működik.

Ügyfélfogadást kedden és csütörtökön, 16:00-18:00 óra között tartanak.

Ügyintézéshez érdemes előre időpontot kérni, különösen igaz ez nyáron a megnövekedett EU kártya igénylések miatt. További lehetőség formanyomtatványon leadni az igényt és a következő ügyfélfogadás alkalmával átvenni az iratot.
Előjegyzés, időpontfoglalás: itt, vagy a +36 20/354-4957-es telefonszámon.

Az irodában az alábbi ügyeket lehet intézni:

  • TAJ kártya kiadás (külföldi, belföldi újszülött)
  • pénzbeli ellátási igények átvétele (táppénz, CSED, GYED, baleseti táppénz, egyszeri gyorssegély)
  • EU kártya igénylése, pótlása
  • “E” jelű nyomtatványok átvétele

Az ügyintézéshez szükséges iratok:

  • személyi igazolvány
  • lakcímkártya
  • TAJ kártya