2020. szeptember 16., 19:58
Felhívjuk az Olvasó figyelmét, hogy ez a cikk több, mint 4 éve jelent meg, ezért elavult információkat tartalmazhat.

Járványügyi megelőző óvintézkedéseket vezetnek be a Városi Ügyfélszolgálatnál és a hivatali ügyintézésben is. A cél az, hogy a hivatal működését, a gördülékeny ügyintézést a biztonsági előírások betartása mellett biztosítsák. 

A biztonságos távolság betartása érdekében egy időben csak egy ügyfél tartózkodhat ugyanabban az irodában, ezért az ügyintézés során mind a Városi Ügyfélszolgálaton, mind a polgármesteri hivatalban nagyobb lehet a várakozási idő. A rendelkezés célja, hogy ne kelljen leállítani a személyes jelenléttel is járó hivatali ügyintézést és az ügyfélszolgálat működését. A hivatal továbbra is a gördülékeny ügyintézés biztosítására törekszik.

Ugyanakkor fontos a járványügyi szabályok betartása és a vírus terjedésének fékezése, ezért a Helyi Operatív Törzs arra kéri az ügyfeleket, hogy lehetőleg telefonon és e-mailben intézzék ügyeiket, a személyes megjelenést korlátozzák azokra az esetekre, amelyekben ez elkerülhetetlen. Személyes ügyintézés esetén figyeljenek a biztonságos távolság betartására a többi jelenlévőtől, a maszk viselésére és a kézfertőtlenítésre.

Köszönjük a megértést és együttműködést!