2012. szeptember 28., 08:35
Felhívjuk az Olvasó figyelmét, hogy ez a cikk több, mint 12 éve jelent meg, ezért elavult információkat tartalmazhat.

Három év kihagyás után 2012-ben a Direkt és Interaktív Marketingszövetség ismét meghirdette a Golden Dove-ot, a legsikeresebb hazai és régiós direkt marketing kampányok szakmai versenyét. A neves szakemberekből álló zsűri (Liptay Gabriella, Vámos-Hegyi Attila, Simon Krisztián, Geszti Péter, Havasi Raymond és Ráczné Hegedűs Klára) a leghatékonyabb direkt és interaktív kampányok mellett a mobilmarketing megoldásokat külön kategóriában díjazta. A Golden Dove Best Mobile Solution különdíját az „Irány Szentendre” című projekt keretében fejlesztett mobilalkalmazásáért a hd Open! nyerte el, amivel automatikusan a világ legrangosabb nemzetközi direkt marketing versenyének, az AMA (American Marketing Association) által szervezett ECHO-nak is bekerült a második fordulójába.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy a hd Open! kapta ezt a rangos elismerést, hiszen kiváló versenytársak pályáztak a díjért, így a sikerünk még értékesebb a számunkra. Jóleső érzés, hogy – Geszti Péter díjátadón elhangzott szavait idézve – a kategóriánkban mi lehetünk az a bizonyos kis meggyszem a hazai reklámtorta mobilmarketing szeletének tetején. A mobilmarketing jelenleg a legdinamikusabban fejlődő ágazat a szakmán belül, és évről-évre egyre nagyobb szeletet képes kihasítani a reklámtortából, igaz, itthon még csak ízlelgetik az ügyfelek e szelet sarkait. Meggyőződésünk, hogy a következő években a technológiai fejlődéssel párhuzamosan egyre több állami, üzleti és nonprofit szereplő fedezi majd fel a mobilmarketing átütő erejét, hiszen az okostelefonok platformjai a kreatív és innovatív megoldások olyan tárházát kínálják, amelynek ma még csupán az előszobájában járunk. Bízunk benne, hogy ez a díj is ebbe az irányba tereli a piaci szereplők figyelmét, és egyre többen döntenek úgy, hogy azon a kommunikációs csatornán szólnak a célcsoportjukhoz, amelynek eszközét nap mint nap a zsebében hordja, és szinte nincs olyan élethelyzet, amelyben rá ne pillantana.”

Az Irány Szentendre alkalmazást egy komplex városfejlesztési projekt keretében fejlesztette a hd Open!. Az uniós irányelvek alapján megfogalmazott projekt az okostelefonon elérhető felhasználói élményt egyesíti a város kommunikációs céljaival. A projekt része az Iranyszentendre.hu weboldal, amely bemutatja a történelmi várost, illetve folyamatosan hírt ad a város életében fontos eseményekről. Elkészült az Iranyszentendre applikáció Android és iOS rendszerekre, illetve a város központjában kiépítésre került egy korlátozottan, de ingyenesen elérhető wi-fi és bluetooth rendszer is, amelynek segítségével ingyenesen elérhetővé válnak az online tartalmak. Az applikációba a hagyományos városkommunikációs információk mellett egy augmented reality-t használó kincskereső játék is került.