2020. január 5., 09:23
Felhívjuk az Olvasó figyelmét, hogy ez a cikk több, mint 4 éve jelent meg, ezért elavult információkat tartalmazhat.

Részletek az emlékeztetőből:
„A tervező konzorcium (Kétkeréken Konzorcium) röviden ismertette a tervezési feladatot.
…a híd helyéről a tervezést megelőzően egyeztetés volt NFM-NIF-érintett önkormányzatok részéről.
Szentendre kerékpáros híd: 1. változat: Határcsárda, 2. változat kishajó kikötő
… A Határcsárdánál lévő komp maradjon meg. A Barackos útnál lehetőség van kisajátításra, amennyiben a rámpa azt megkívánja. A két délebbi (3. és 4.) változat korábban elvetésre került.
…A korábbi egyeztetések alapján az 1. és 2. sz. változatok mindkét érintett önkormányzat részéről támogatottak.
A 123/1997 (VII.18) Korm. rendelet (a vízbázisok, a távlati vízbázisok, valamint az ivóvízellátást szolgáló vízi létesítmények védelméről) módosítása nélkül nehéznek tűnik a megvalósítás. Hivatásforgalmi szempontból a Határcsárdai változat jobb, van meglévő kapcsolat a tömegközlekedéssel. Szentendre vállalja, hogy a másik (2. kishajó kikötő) változat esetén a tömegközlekedési kapcsolatot és a kerékpár tárolási lehetőséget biztosítja.”