2016. november 9., 15:27
Felhívjuk az Olvasó figyelmét, hogy ez a cikk több, mint 7 éve jelent meg, ezért elavult információkat tartalmazhat.

Pénzügyi előadót keres a Szigetmonostori Polgármesteri Hivatal.

Szigetmonostori Polgármesteri Hivatal

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

pénzügyi előadó

 munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

Határozott idejű, 2016. december 1-jétől 2017. május 31-ig közszolgálati jogviszony

Foglalkoztatás jellege: teljes munkaidejű

A munkavégzés helye:

Pest megye, 2015 Szigetmonostor, Fő u. 26.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Az államháztartás rendje szerinti önkormányzati számviteli, pénzügyi, gazdálkodási feladatok végrehajtása (könyvelés, költségvetés, beszámolók) egyéb nyilvántartási feladatok ellátása.

Illetmény és juttatások:

A jogállására, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság
  • cselekvőképesség
  • büntetlen előélet
  • A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.07.) Korm. rendeletben meghatározott középfokú végzettség:
  • gazdasági középiskolai végzettség; vagy
  • középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői, informatikai, műszaki, logisztikai, menedzserasszisztens szakképesítés
  • 3 hónap próbaidő vállalása
  • gyakorlott szintű számítógépes ismeret

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • önkormányzati gazdálkodás területen szerzett szakmai gyakorlat, tapasztalat
  • felhasználói szintű számviteli/pénzügyi szoftverismeret,
  • gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások) ismeret
  • gyakorlott szintű táblázatkezelés
  • közigazgatási alapvizsga

Elvárt kompetenciák:

  • kiváló szintű terhelhetőség
  • kiváló szintű probléma felismerő, -elemző és -megoldó készség
  • kiváló szintű kommunikációs készség

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképes szakmai önéletrajz a 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (4) bekezdése szerint
  • motivációs levél (amelyben a szakmai tapasztalat is részletesen bemutatásra kerül)
  • végzettséget, képzettséget, gyakorlatot igazoló okiratok másolata
  • nyilatkozat arról, hogy a pályázó – a pályázati anyagában foglalt – személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul
  • büntetlen előéletet igazoló 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy az erkölcsi bizonyítvány igénylés megtörténtét igazoló igénylőlap

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör 2016. december 1-jétől tölthető be.

A pályázat benyújtásának határideje: 2016. november 24.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Vaczó-Tánczos Szilvia jegyző nyújt, a 06-70-374-0542, a 06-26-393-512 (109.mellék), valamint a 06-26-593-064 (109. mellék) telefonszámokon.

A pályázatok benyújtásának módja:

Postai úton vagy személyesen, a megjelölt határidőre történő beérkezéssel, Szigetmonostor Község Önkormányzatának Jegyzője részére történő megküldésével (2015 Szigetmonostor, Fő u. 26.) kell benyújtani. Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 1281/2016., valamint a munkakör megnevezését: „pénzügyi előadó”.

A pályázat elbírálásának módja, rendje:

A pályázati feltételeknek megfelelő pályázók személyes meghallgatását követően a pályázat elbírálásáról a Polgármester véleményezése mellett a Jegyző dönt A pályázat érvénytelenné nyilvánításának jogát fenntartjuk.

A pályázat elbírálásának határideje: 2016. november 30.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

  • gov.hu internetes oldalon: 2016. november 14.
  • szigetmonostor.hu: 2016. november 9.
  • községi hirdetők: 2016. november 9.

Szigetmonostor, 2016. november 9.

dr.Vaczó – Tánczos Szilvia
jegyző